Al. Wyścigowa 4B lok. 1-4, Warszawa

+48 22 649 8092

Poznaj nasz zespół

Nasi eksperci byli zaangażowani w projekty realizowane między innymi dla tak znanych firm jak: ABC Consulting, Allianz, Amplico Life, AIG Polska, Art Project, Availo, Aviva (Comercial Union), Bank Pocztowy, Becker Industries, BGE Consulting, BZ WBK, Centrum Medyczne Gamma, Centrum Medyczne Małgorzata, Codivate, Charter Oak, Eucon, Deutsche Bank, Fabryka Maszyn w Leżajsku (FML), Fortum, Ganther, GetinBank, Gerling Polska, Genworth Financial, GeMoney Bank, GSK, Griffin, Hestia, HSBC Bank, Inter Partner Assistance, Interton, Instytut Kardiologii w Aninie, Jastrzębska Spółka Węglowa (JSW), Kancelaria Domanski Zakrzewski Palinka, L.E.K Consulting, Link4, LOTOS, Lukas Bank, McKinsey&Company, Meditel, Nordea Bank, Paprocki&Brzozowski, PKO BP, Pekao S.A., PLL LOT, PKF, Płonka – Kancelarie Radców Prawnych Marek Płonka & Partnerzy, Pro Musica, PZU SA, Rewitt, Santander Bank, Silvermont Group, Signal-Iduna, Solali, Sandeco, Toyota, Toyota Bank, Warta, Willis, Vision Group, Volkswagen Bank Polska, Grupa Żywiec SA i innych.

zespol_new

dr Adam H. Pustelnik

Jest doktorem nauk ekonomicznych, dyplom uzyskał kończąc Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Na rynku finansowym pracuje od 1992 roku. Pierwsze doświadczenia zdobył na Śląsku, pracując w firmie ubezpieczeniowej Feniks, a następnie pełniąc ponad 6 lat rolę Dyrektora Regionalnego w Gerling Polska (ubezpieczyciel ryzyk przemysłowych). W 2001 roku przeniósł się do Warszawy, gdzie pracował dla majątkowego Commercial Union Polska (AVIVA), budując od zera dział ubezpieczeń indywidualnych, jako jego dyrektor. Następnie zajmował stanowisko członka zarządu w AIG Polska odpowiedzialnego za ubezpieczenia osobowe. Później, jako Dyrektor Generalny zarządzał firmą Genworth Financial w Polsce, gdzie, przez trzy i pół roku, budując firmę od podstaw udało się kierowanemu przez niego zespołowi osiągnąć pozycję jednego z liderów rynku bancassurance. W latach 2008 – 2011 zarządzał ubezpieczeniowymi spółkami Signal Iduna w Polsce, na stanowisku Prezesa Zarządu. W latach 2008 – 2012 blisko współpracował z Polska Izbą Ubezpieczeń, był wiceprzewodniczącym Komisji Ubezpieczeń Zdrowotnych i Wypadkowych. Od 2012 roku jest Prezesem Zarządu i Partnerem w firmie AhProfit, gdzie w ciągu niespełna trzech lat zrealizował ponad 27 projektów. Firma AhProfit jest firmą doradztwa strategicznego i realizuje różnorodne projekty dla firm z branży finansowej (głównie banków i ubezpieczycieli), firm przemysłowych (produkcja, energetyka, przemysł wydobywczy), firm usługowych, podmiotów funkcjonujących w ochronie zdrowia i firm farmaceutycznych.

Piotr Drzewiecki

Od prawie 20 lat związany ze sprzedażą produktów finansowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i finansowych oraz obrocie wierzytelnościami. Od 1998 roku związany z rynkiem wierzytelności. Pierwsze kroki stawiał w firmie zajmującej się windykacją b2c jak dyrektor działu windykacji, następnie dyrektor zarządzający. Nadzorował budowę struktury i ekspansję firmy w Polsce południowej. W 2002 roku rozpoczął pracę w Pragma Inkaso Sp. z o.o., gdzie od 2005 roku zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu tworząc dział handlowy, jednocześnie zajmując się marketingiem i budowaniem wizerunku firmy w mediach. Dodatkowo zajmował się projektem windykacji transgranicznej w Czechach i Słowacji. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia PR. Po przekształceniu Pragma Inkaso w spółkę akcyjną i debiucie na New Connect został dyrektorem ds. rozwoju. Wyspecjalizował się w tworzeniu od podstaw zespołów sprzedażowych, budowy oddziałów terenowych, szkoleniach z zakresu sprzedaży i komunikacji oraz coachingu. Dzięki dotychczasowej pracy zdobył szeroką wiedzę w zakresie obrotu wierzytelnościami, analizy i oceny ryzyka, specyfiki produktów finansowych oraz kreowaniu niestandardowych rozwiązań na rynku produktów finansowych. Jednocześnie zdobywał doświadczenie w kreowaniu wizerunku i marketing PR oraz roli jaką odgrywa właściwa komunikacja w strukturach firmy. Konsultant w zespole AhProfit.

Andrzej Krajewski

Menadżer z wieloletnim interdyscyplinarnym doświadczeniem w zarządzaniu obszarami operacji oraz szeroko rozumianej technologii, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania efektywnością procesów operacyjnych, a także bezpieczeństwem systemów informatycznych. Przez ponad 11 lat związany z AIG Polska oraz AIG Europe, gdzie pracował jako Dyrektor ds. Administracyjnych, Dyrektor ds. Operacyjnych, a następnie Dyrektor ds. Operacyjnych i Systemów IT. Przeprowadził wiele zmian, m.in. zoptymalizował procesy operacyjne (PMP), wdrożył BCM, przeniósł procesy do zagranicznych Centrów Usług Wspólnych. W ramach międzynarodowej struktury firmy brał udział w wielu projektach, m.in. wdrażał Globalny System Zarządzania Obiegiem Dokumentów, dokonał transferu lokalnej infrastruktury IT do UK, wprowadził usługę SaaS dedykowaną obsłudze systemów IT. Andrzej Krajewski wprowadził i wypromował na rynku polskim, tajwańskiego producenta podzespołów komputerowych ABIT, a następnie przez 7 lat był dyrektorem generalnym BIOS Sp. z o.o., przedstawiciela ABIT w Polsce. Firma trzykrotnie otrzymała nagrodę „Najlepszy sprzedawca w Europe Wschodniej” przyznawaną przez tajwańskich producentów podzespołów komputerowych. Sprowadził do Polski pierwszą tłocznię płyt CD i z sukcesem sprzedał ją w branży fonograficznej. Posiada liczne szkolenia krajowe i zagraniczne z dziedzin PMP, BCM, IT i Change Management. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Technologii Chemicznej. Jego pasją jest chemia, a zwłaszcza obszar związany jest z przetwarzaniem odpadów (piroliza, biogaz) w energię. Do zespołu AhProfit dołączył w 2019 roku.

Janusz Kulik

Absolwent Politechniki Śląskiej Wydziału Organizacji Produkcji. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży produkcyjnej, w tym kilkunastoletnie na średnim i wyższym stanowisku menadżerskim. Doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu procesem produkcyjnym oraz w budowaniu i kierowaniu zespołami produkcyjnymi. Wiedza z zakresu strategicznego planowania oraz nowoczesnych metod zarządzania w oparciu o Lean Manufacturing. Zarządzał kilkusetosobowymi zespołami produkcyjnymi, przeprowadzał udane reorganizacje obszaru produkcji i utrzymania ruchu. W latach 2004 – 2008 Członek Zarządu w Marbet Sp. z o.o., gdzie w latach 2006 – 2014 z powodzeniem dokonał udanej transformacji całego obszaru produkcji w oparciu o strategię Lean Management. Znajomość nowoczesnych metod zarządzania Utrzymaniem Ruchu w oparciu o TPM (Total Productive Maintenance) i mierzenia efektywności tego obszaru. Wdrożenie TPM w firmie o kapitale majątku trwałego ok. 50 mln zł. Doświadczenie w nadzorze nad infrastrukturą techniczną. Uprawnienia audytora jakości, znajomość systemów zarządzania w oparciu o normę ISO 9001 oraz standardy IKEA. Udane wdrożenia systemów prewencji bhp. W swojej karierze zawodowej przeprowadził dziesiątki projektów związanych z wdrożeniem nowych technologii, nowych wyrobów, uruchomieniem nowych linii produkcyjnych. Przeprowadził wiele projektów związanych z optymalizacją procesów produkcyjnych, nakierowanych głównie na identyfikację marnotrawstwa i jego eliminację. Zwolennik pracy zespołowej, zarządzania wizualnego i strategii kaskadowania celów i zadań (Hoshin Kanri). Ukończył roczną Akademię Lean Management obejmującą wykłady, ćwiczenia i warsztaty wdrożeniowe organizowaną przez Lean Enterprise Institut, oraz liczne szkolenia z zakresu nowoczesnych metod i strategii zarządzania. Biegły rzeczoznawca majątkowy. Skuteczny i doświadczony manager produkcyjny. Konsultant w AhProfit od połowy 2015.

Wojciech Piotrowski

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Coach, Trener Biznesu, Konsultant Biznesowy.

Posiada ponad osiemnaście lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi i operacyjnymi o rozproszonych strukturach na terenie całej Polski oraz w zarządzaniu kluczowymi działami back office’owymi w międzynarodowych organizacjach.

Przez kilkanaście lat był członkiem Senior Management Team w Provident Polska S.A. rozwijając i zarządzając kluczowymi działami biznesowymi.

W roli Dyrektora Operacyjnego rozwijał ogólnopolskie struktury sprzedaży ponad 12.000 Przedstawicieli Handlowych, ponad 1400 Menadżerów Operacyjnych;

W roli Dyrektora Windykacji i Odzyskiwania Należności zarządzał procesami odzyskiwania należności – portfel 1M klientów zarządzając własnym Call Centre ( 400 pracowników).

W roli Dyrektora Kontroli Wewnętrznej zarządzał procesami zapobiegania, wykrywania nadużyć finansowych, audytami oddziałów operacyjnych, bezpieczeństwem osobistym przedstawicieli i pracowników oraz procesami zarządzania kryzysowego.

W roli Dyrektora Szkoleń i Rozwoju Kadry Menadżerskiej wdrażał kulturę i programu coachingu i programy rozwoju kompetencji wyższej kadry menadżerskiej.

W roli Dyrektora Zakupów i Floty Samochodowej zarządzał procesami zakupowymi dla całej organizacji, prowadził kluczowe negocjacje handlowe z kluczowymi kontrahentami; zarządzał flota samochodową ponad 1400 samochodów.

Był kluczowym pracownikiem w grupie International Personal Finance objęty indywidualnym programem rozwoju kompetencji pełniąc rolę Fast Track.

Zarządzał największymi sieciami szkół językowych: empik school dla firm Learning Systems Poland oraz Profi-Lingua dla Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych w roli Dyrektora Zarządzającego.

Odpowiadał za rozwój i usprawnienie: empik school, Profi-Lingua, wybór i zakup sieci szkół Profi-Lingua wspólnie z zespołem Advent International – była to największa transakcja na rynku szkół językowych w Polsce.

Rozwijał start biznesu sieci szkół Speak Up w Rosji i na Ukrainie.

Prowadził projekty rozwojowe, start-upy oraz usprawniające podstawowy biznes dla dużych firm w branży: szkolenia, edukacja, turystyka, meblarstwo, retail.

Józef Stasik

Józef Stasik, z wykształcenia lekarz, ukończył dodatkowo studia magisterskie z zakresu marketingu i zarządzania UW, oraz uzyskał tytuł Executive MBA Uniwersytetu Illinois. Przez kilka lat pracował jako lekarz, później poświęcił się biznesowi. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami, oraz znajomość przepisów w tym zakresie. Pełnił m. in. funkcję dyrektora generalnego międzynarodowej firmy farmaceutycznej (Ferring Pharmaceuticals), dyrektora zarządzającego firmy z sektora ubezpieczeń zdrowotnych (firmy „córki” grupy ubezpieczeniowej Signal Iduna), wcześniej kierował krajowym zespołem sprzedażowym (Laboratoires Fournier Polska). Realizował wiele projektów związanych z budowaniem strategii, logistyką, planowaniem, badaniami rynku, wprowadzaniem nowych produktów na rynek, marketingiem i promocją. Również projektów specyficznych dla branży farmaceutycznej i ubezpieczeń zdrowotnych, jak organizacja produkcji i dystrybucji farmaceutycznej, budowa sieci placówek medycznych, sprzedaż usług medycznych tej sieci, zarządzanie Call Center, likwidacja szkód zdrowotnych, wdrażanie systemów CRM. Budował również od podstaw własną wzorcową placówkę medyczną dla grupy ubezpieczeniowej.  Konsultant w zespole AhProfit.

dr Zbigniew J. Staszak

Doktor nauk technicznych, absolwent Politechniki Gdańskiej i Advanced Management Program IESE Business School, Barcelona. W latach 1979-96 był pracownikiem naukowym i dydaktycznym Politechniki Gdańskiej. Był stypendystą Departamentu Stanu USA (Fulbright Fellowship) na Uniwersytecie Stanowym w Ann Arbor, Michigan, USA. W latach 1983-87 profesor na Uniwersytecie Stanowym w Tucson, Arizona, USA. W latach 1995-99 pełnił funkcję członka zarządu, a następnie prezesa zarządu  XIII NFI FORTUNA S.A., a także dyrektora w Yamaichi Regent Special Projects Limited w Londynie, firmy zarządzającej majątkiem funduszu. W latach 1999-2012 CEO/CFO spółek grupy Talanx w Polsce: HDI Asekuracja TU S.A. (2009-2012) i HDI-Gerling Polska TU S.A. (2009-2011), ubezpieczenia majątkowe i osobowe; HDI-Gerling Życie TU S.A., (2010-2012), ubezpieczenia na życie; Prezes Zarządu i CEO, HDI Asekuracja TU S.A. (1999-2009) (poprzednio: HDI SAMOPOMOC i  Tryg Polska)  i HDI-Gerling Polska TU S.A. (2006-2011), ubezpieczenia majątkowe i  osobowe, oraz  SAMOPOMOC ŻYCIE  TU S.A.  (2000-2004), ubezpieczenia na życie, Wiceprezes Zarządu i CFO. Wieloletni przewodniczący i członek rad nadzorczych spółek akcyjnych, w tym spółek giełdowych. Jest autorem i współautorem wielu publikacji z  zakresu nauki, techniki i zarządzania. Od 2013 roku konsultant w zespole AhProfit.

Renata Kopeć

Wieloletni ekspert z zakresu ubezpieczeń oraz zarządzania strategicznego. Przez szereg lat odpowiedzialna za budowanie strategii banków w zakresie działalności ubezpieczeniowej w Polsce. Uczestniczyła w korporacyjnych projektach Grupy Santander Consumer i spółki ubezpieczeniowej Insurance Santander. Brała udział w budowaniu strategii PTF BANK SA oraz Santander Consumer Bank SA w Polsce. Wcześniej udział w Zespołach projektowych – inicjatyw strategicznych powołanych dla rozwoju produktów kredytowych, procesów oraz usprawnień działalności Banku. Współudział w tworzeniu strategii ubezpieczeniowej (w tym negocjacje w przetargu na brokera oraz wyboru partnerów ubezpieczeniowych) dla SC MULTIRENT Sp. z o.o. – spółki leasingowej Santander Consumer w Polsce. Organizowanie i przeprowadzanie przetargów w poszukiwaniu Partnerów ubezpieczeniowych i dostawców różnego rodzaju produktów ubezpieczeniowych (bancassurance oraz indywidualne produkty ubezpieczeń włącznie z funduszami inwestycyjnymi). Organizowanie i prowadzenie przetargów na obsługę brokerską. Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań produktowych, w zakresie procesu sprzedaży produktów bankowych z ubezpieczeniowymi, tworzenia programów cross-selingowych, up-selingowych, bi-kontraktowych. Odpowiedzialność za prowadzenie korespondencji, udzielanie wyjaśnień i prezentowanie stanowiska przed organami nadzoru takimi jak: KNF, UOKiK, Rzecznik Ubezpieczonych. Reprezentowanie Banku w instytucjach regulujących rynek bankowy i pośrednictwa finansowego. Umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia, zarzadzania ryzykiem operacyjnym i ubezpieczeniowym pozwoliły prowadzić przez kilka lat odział jednej z wiodących kapitałowych grup ubezpieczeniowych Vienna Insurance Grup – TU InterRisk SA. Od połowy 2014 konsultant w zespole AhProfit.

 

Mikołaj Skorupski

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i Podyplomowego Studium Marketingu Politycznego i Medialnego w Wyższej Szkole Zarządzana i Prawa im. H. Chodkowskiej.

Pracował jako dziennikarz w redakcji programów informacyjnych telewizji RTL7, a także w redakcjach Gazety Finansowej i Home&Market. Od 15 lat związany z public relations i komunikacją. Doświadczenie w tych dziedzinach zdobywał pracując dla takich marek jak: Ernst&Young, News Outdoor Poland, Provident czy PZU. W latach 2000 – 2005 pracował biurze prasowym PZU Życie SA, m.in. jako rzecznik prasowy. W roku 2008 pełnił funkcję rzecznika prasowego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W latach 2009-2010 kierował zespołem marketingu i public relations Polskiej Izby Ubezpieczeń. Społecznie pełnił funkcję członka zarządu Mazowieckiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Regularnie publikuje na łamach Miesięcznika Ubezpieczeniowego. Prowadzi agencję Good Message, specjalizującą się doradztwie reputacyjnym dla firm branży ubezpieczeniowej i finansowej, a także spółek rynku kapitałowego, firm energetycznych, kancelarii prawnych, deweloperów oraz podmiotów branży IT. W AhProfit uczestniczy w projektach z obszarów: marketingu, public relations i wizerunku.

Agnieszka Tuszyńska

Ekspert w dziedzinie ubezpieczeń, organizacji obsługi klienta, budowaniu relacji handlowych oraz multikanałowej sprzedaży.

Większość zawodowego życia spędziła w międzynarodowych firmach ubezpieczeniowych. Jednak karierę zawodową rozpoczęła w Hotelu Jan III Sobieski w Warszawie gdzie pełniła funkcję zastępcy kierownika centrali telefonicznej, następnie pracowała jako Airport Representative dla hotelu Sheraton Warsaw Hotel & Towers, była też asystentką w firmie technologicznej GSW International.

W roku 1997 trafiła do ubezpieczeń, gdzie najpierw przez jedenaście lat pracowała dla Grupy Aviva (dawniej Commercial Union), a następnie w HDI Gerling Polska (aktualnie Warta S.A) oraz Sopockim Towarzystwie Ubezpieczeniowym Ergo Hestia.

W firmach tych zajmowała się wsparciem sprzedaży, pracując jako underwriter oraz specjalista ds. ubezpieczeń. Osiągała znakomite wyniki sprzedażowe we współpracy z agentami (szkolenia, konsultacje) oraz zbudowała znakomite relacje z krajowymi i międzynarodowymi sieciami brokerskimi, klientami instytucjonalnymi, w tym zagranicznymi ubezpieczycielami i innymi podmiotami rynku ubezpieczeń i reasekuracji, skutkujące stałym powiększaniem się obsługiwanego portfela ubezpieczeń.

Równocześnie konstruowała i koordynowała wdrożenia do sprzedaży produktów ubezpieczeń majątkowych (ogólne warunki ubezpieczeń, instrukcje i wytyczne dla sieci sprzedaży), przy czym niektóre z nich stały się standardem rynkowym, tak jak produkty mieszkaniowe z rodziny Locum (CU, Aviva). Była także odpowiedzialna za obsługę międzynarodowych programów ubezpieczeniowych (przygotowywanie lokalnej dokumentacji ubezpieczeniowej w ramach majątkowych programów międzynarodowych).

Jest absolwentką Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie (kierunek Ubezpieczenia) oraz Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie (kierunek Hotelarstwo), ukończyła kursy z zakresu negocjacji oraz zagraniczne, specjalistyczne szkolenia ubezpieczeniowe – SCOR (Paryż); Munich Re (Monachium).

Posiada dyplom florysty.

Od czerwca 2016 roku konsultant w zespole AhProfit, a od października pełni funkcję Kierownika Biura w Warszawie.

„Kiedy widzę przed sobą człowieka, nieważne jest, ile wie. Człowiek to nie encyklopedia. Ale ważne, kim jest.”

Antoine de Saint-Exupery, Twierdza

Naszym atutem jest doświadczenie.

W ciągu wielu lat pracy zawodowej nasi konsultanci i współpracownicy uczestniczyli w realizacji ogromnej ilości projektów.

Nasi eksperci i konsultanci uczestniczyli lub współtworzyli projekty z zakresu:

  • restrukturyzacji przedsiębiorstw różnych branż,
  • tworzenia całych linii produktowych (ubezpieczeniowych i bankowych),
  • tworzyli i wykonywali pierwsze porozumienie koasekuracyjne na polskim rynku ubezpieczeniowym,
  • tworzyli systemy zarządzania ryzykiem, wczesnego ostrzegania,
  • budowali sieci sprzedaży (multikanałowe),
  • tworzyli unikalne systemy motywacyjne oraz systemy oceny pracowników (HR)
  • optymalizowali procesy biznesowe
  • tworzyli i wdrażali nowe struktury  organizacyjne,
  • w praktyce prowadzili zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwach,
  • dokonywali przejęć i fuzji,
  • budowali centra medyczne,
  • prowadzili skuteczne zakrojone na wielką skalę działania komunikacyjne (współpraca z mediami – PR),
  • osiągali wymierne sukcesy sprzedażowe,
  • z sukcesem wprowadzali na rynek nowych graczy,
  • budowali strategie średnio i długoterminowe oraz plany finansowe i marketingowe,
  • tworzyli unikalne programy edukacyjne i szkoleniowe,
  • uczestniczyli w tworzeniu pierwszego systemu sprzedaży „online” polis samochodowych w Polsce.
7463789_m

Aktywnie współpracujemy z wyższymi uczelniami. Są wśród nich: 

Szkoła Głowna Handlowa (SGH) w Warszawie,

Uniwersytet Medyczny w Łodzi,

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach,

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie i inne.